PT

Briefing do Projeto: Criar uma nova identidade. Distinta dos profissionais que já atuam no mercado. Desenvolver uma identidade moderna e cativante.

Desafio: Projetar uma imagem segura e descontraída. Pois o trabalho requer detalhismo e atenção (segurança), mas já que está no ramo da música, precisa ser também alegre e irreverente (descontração).

Objetivos: Desenvolver uma identidade prática, direta, séria e amistosa. Comunicar toda a dedicação e paixão da empresa em cuidar dos elementos que fazem parte de uma bateria.

Solução: Criar algo que eleve o valor da empresa, gerando maior credibilidade no primeiro contato. Desenvolver uma marca que tenha flexibilidade e se adapte às circunstâncias. Sendo esteticamente atraente e funcional para ser aplicada em qualquer meio de comunicação.

Qual foi meu papel neste trabalho?

Briefing > Análise > Pesquisa > Desenvolvimento > Conceituação > Peças Gráficas > Apresentação do projeto.


EN

Project Briefing: Create a new identity. Different from the professionals who already work in the market. Develop a modern and captivating identity.

Challenge: Project a safe and relaxed image. Because the job requires detail and attention (security), but since it is in the music business, it also needs to be cheerful and irreverent (relaxation).

Objectives: To develop a practical, direct, serious and friendly identity. Communicate all the dedication and passion of the company in taking care of the elements that are part of a battery.

Solution: Create something that elevates the company’s value, generating greater credibility in the first contact. Develop a brand that has flexibility and adapts to circumstances. Being aesthetically attractive and functional to be applied in any means of communication.

What was my role in this work?

Briefing> Synthesis> Research> Development> Conceptualization> Graphics> Project presentation.

©2020





Deixe uma resposta

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!